Aktualności

GODZINY PRACY SEKRETARIATU

Sekretariat w okresie wakacyjnym interesantów przyjmuje w godzinach 9:00- 14:00

WYKAZ PODRĘCZNIKÓW DO RELIGII 2020/2021


STYPENDIA NAUKOWE - odbiór

Stypendia dla klas 4-8 są do odbioru w sekretariatach szkoły od 2.07 do 8.07 w godz. 9.00-14.00  
od średniej 5,30 ( w tym budynku, gdzie uczeń chodził do szkoły). 
Uczniowie zgłaszają się z legitymacją szkolną, a rodzice z dowodem osobistym.


HARMONOGRAM LATA W MIEŚCIE


ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO

Uroczyste zakończenie roku szkolnego dla klas ósmych odbędzie się 26 czerwca 2020 r. w hali sportowej w budynku przy ul.Sikorskiego 20 w następujących godzinach:

  • godz. 9.00 – 8a, 8b, 8c
  • godz. 10.30 – 8d, 8e, 8f
  • godz. 12.00 – 8g, 8h, 8i

Przypominamy, że w szkole nadal obowiązują procedury związane z pandemią COVID 19. Pamiętajmy zatem o maseczkach, dystansie i dezynfekcji rąk. Prosimy uczniów o przyniesienie własnych długopisów do podpisu księgi ucznia.


HARMONOGRAM ODBIERANIA ŚWIADECTW

Dotyczy osób, które zadeklarowały chęć odbioru świadectwa. Po dokument należy zgłosić się indywidualnie do sekretariatu budynku, w którym uczy się dziecko. Może go odebrać rodzic z dowodem osobistym lub dziecko z legitymacją szkolną. Prosimy mieć ze sobą własny długopis. Jednocześnie przypominamy, że w szkole w czasie pandemii obowiązuje procedura wejścia i wyjścia (należy zachować dystans, obowiązuje konieczność poruszania się po budynku w maseczce i dezynfekowania rąk przed wejściem do szkoły).

Świadectwa odbierają Państwo w sekretariacie budynku, w którym uczyło się dziecko. 

Sekretariat

codziennie 10.00 – 16.00

budynek przy ul. Szkolnej

budynek przy ul. Sikorskiego

26.06.2020 r.  (piątek)    

Klasy 1

Klasy 2

29.06.2020 r.   (poniedziałek)   

Klasy 3

Klasy 7

30.06.2020 r. (wtorek)

Klasy 6

Klasy 4 i 5

1.07.2020 r. (środa)

Klasy 5



INFORMACJA – KLASY SPORTOWE 2020/2021

W związku z małą ilością chętnych do klas sportowych, decyzją Dyrektora szkoły rekrutacja zostaje odwołana.

HARMONOGRAM KONSULTACJI W TYGODNIU:  8 – 10.06.2020 r. - harmonogram


ZAPRASZAMY NASZYCH UCZNIÓW NA „LATO W MIEŚCIE” 2020 - szczegóły


DYŻUR BIBLIOTECZNY

Z powodu awarii biblioteka w budynku przy ulicy Sikorskiego będzie czynna od 19.06. Za utrudnienia przepraszamy.

HARMONOGRAM POSTĘPOWANIA UCZNIA W REKRUTACJI DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NA ROK SZKOLNY 2020/2021 - szczegóły


ZASADY REKRUTACJI DO ODDZIAŁU SPORTOWEGO W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ PROWADZONEJ PRZEZ GMINĘ PIASECZNO NA ROK SZKOLNY 2020/2021 - szczegóły


DYŻUR BIBLIOTECZNY

Biblioteka szkolna w budynku przy ulicy Szkolnej 14 będzie czynna od 8 czerwca do końca roku szkolnego w godzinach: 12:00 - 15:00. Prosimy o zwracanie wypożyczonych książek i podręczników do biblioteki.

HARMONOGRAM KONSULTACJI W TYGODNIU:  1 – 5.06.2020 r. - harmonogram


SUKCESY NASZYCH UCZNIÓW!

Drodzy Rodzice i Nauczyciele, Kochani Uczniowie mamy ogromną przyjemność poinformować, iż w bieżącym roku szkolnym nasi uczniowie w przedmiotowych konkursach kuratoryjnych zajęli znaczące miejsca:

Anna Danilava, uczennica klasy 8f, która została finalistką konkursu języka rosyjskiego
Michał Nowak - uczeń klasy 8b, który został finalistą konkursu historycznego
oraz Wiktor Szymonek - uczeń klasy 8g, który otrzymał tytuł laureata konkursu fizycznego.


Naszym wybitnie zdolnym Uczniom serdecznie gratulujemy. Jesteśmy z nich bardzo dumni i życzymy im dalszych sukcesów.

PROŚBA O POMOC

W naszej szkole jest mnóstwo wrażliwych ludzi, dlatego przedstawiamy Państwu historię dziecka, którego los zależy tylko od dobra ludzkich serc. Może ktoś będzie chciał włączyć się w tę szczególną akcję charytatywną.
Chłopiec nazywa się Wojtuś Howis, ma 17 miesięcy i choruje na SMA1- rdzeniowy zanik mięśni. Lek kosztuje ponad 9 mln złotych! Oprócz zbiórki pieniędzy, prowadzone są różne licytacje oraz zbiórka nakrętek. Rodzina wystąpiła w TV w "Sprawie dla reportera". Jak widać, najbliżsi robią wszystko, by pomóc dziecku.

Na stronie fundacji jest zamieszczony materiał z TV. Oto link, gdzie znajdują się szczegółowe informacje oraz zbiórka pieniędzy: https://www.siepomaga.pl/wojtus

HARMONOGRAM KONSULTACJI W TYGODNIU:  25 – 29.05.2020 r. - harmonogram


WAŻNE INFORMACJE W SPRAWIE MIĘDZYNARODOWEGO KONKURSU KANGUR MATEMATYCZNY - szczegóły


SETNA ROCZNICA URODZIN KAROLA WOJTYŁY - szczegóły


SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA ROK 2019

Sprawozdania finansowe naszej szkoły dostępne są pod następującym linkiem: 
http://zeaspiaseczno.biposwiata.pl/jednostki_podlegle/13/917/szkola_podstawowa_nr_5_im_kk_baczynskiego

OFERTA SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NA ROK SZKOLNY 2020/2021

Informacja o publicznych szkołach ponadpodstawowych funkcjonujących na terenie Powiatu Piaseczyńskiego oraz ich oferty edukacyjnej na rok szkolny 2020/2021 dla absolwentów oraz ich rodziców znajduje się na stronie:.

Ponadto informujemy, iż wszelkie informacje dotyczące rekrutacji na rok szkolny 2020/2021 są na bieżąco umieszczane na stronie powiatu piaseczyńskiego w zakładce rekrutacja 2020/2021 www.piaseczno.pl/rekrutacja-2020-2021/

GODZINY PRACY SPECJALISTÓW PODCZAS PANDEMII - więcej informacji


DNI OTWARTE ONLINE W CZARTORYSKIEJ - szczegóły


ZARZĄDZENIE DYREKTORA

Zarządzenie nr 3/2020 Dyrektora Szkoły Podstawowej w Piasecznie z dnia 6 maja 2020 w sprawie czasowego zawieszenia zajęć w Oddziale przedszkolnym w Szkole Podstawowej w Piasecznie w związku z zapobieganiem,przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19

LISTA DZIECI PRZYJĘTYCH I NIEPRZYJĘTYCH DO KLASY 1

Lista dzieci nieprzyjętych znajduje się na ostatniej stronie

DZIECI PRZYJĘTE DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH


MŁODZIEŻOWE POGOTOWIE EMOCJONALNE

od kwietnia udostępniona jest gorąca linia wsparcia dla młodzieży. Uczeń może skorzystać z pomocy jeżeli: 
  • ma poczuciu osamotnienia, 
  • źle znosi izolację od znajomych,
  • ma problemy rodzinne (dom nie daje poczucie bezpieczeństwa), 
  • nie radzi sobie z lękiem w związku z "kwarantanną szkolną".
Jeśli wiecie o kimś, kto potrzebuje pomocy – możecie przekazać informację, gdzie można ją znaleźć.


LISTA KANDYDATÓW ZAKWALIFIKOWANYCH DO KLASY 1

LISTA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH


INFORMACJA POIK


 


INFORMACJA DLA RODZICÓW / OPIEKUNÓW

DYŻUR ZESPOŁU PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEGO.
Szanowni Państwo wychodząc naprzeciw Waszym potrzebom w tym trudnym czasie, chcemy nadal służyć Państwu swoją pomocą. Jeśli macie problem, chcecie porozmawiać, potrzebujecie wsparcia, porady, konsultacji - jesteśmy do dyspozycji. W czasie dyżuru czekamy przed komputerem na kontakt z Państwem on-line, poprzez dziennik elektroniczny, mail szkolny czy wideorozmowę.
Zespół psychologiczno-pedagogiczny Sp 5

ŚWIATOWY DZIEŃ AUTYZMU

Dziś 2 kwietnia, obchodzimy światowy dzień autyzmu, zapraszamy do zapoznania się z krótkim filmikiem który rozjaśni mam trochę funkcjonowanie tych wyjątkowych osób :).
Zespół terapeutów SP 5 Piaseczno

MŁODZIEŻOWE POGOTOWIE EMOCJONALNE

Zadzwoń gdy chcesz pogadać, masz doła, boisz się: https://piaseczno.pl/rusza-mlodzieżowe-pogotowie-emocjonalne/.

MAZOWIECKA POLICJA APELUJE! DO RODZICÓW I UCZNIÓW


REKRUTACJA 2020/2021 - POTWIERDZENIE WOLI PRZYJĘCIA DZIECKA

Szanowni Państwo,
Z uwagi na zagrożenie rozprzestrzeniania się wirusa COVD-19 została uruchomiona w systemie NABO nowa funkcja potwierdzenia woli przyjęcia dziecka do przedszkola, oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej lub klasy pierwszej szkoły podstawowej w formie elektronicznej.

CYFROWA BIBLIOTEKA

Szanowni Rodzice i Uczniowie
Wszyscy musimy nadal pozostać w odosobnieniu, uczniowie pozostali bez dostępu do biblioteki szkolnej i bibliotek publicznych w tej sytuacji zachęcam do korzystania z cyfrowej biblioteki https://wolnelektury.pl/
Wolne Lektury to ogromna, opracowana pod kątem łatwości wykorzystania w edukacji kolekcja utworów literackich należących do domeny publicznej (co do których nie obowiązują już prawa autorskie majątkowe) lub dostępnych na
wolnych licencjach. Dzięki temu zarówno teksty jak i audiobooki można wykorzystać za darmo, kopiować i drukować.
W serwisie znajdziemy zarówno lektury szkolne jak i klasykę literatury polskiej i zagranicznej. Książki dostępne są przez stronę i w formatach PDF, TXT, oraz w wygodnych dla czytników ebooków formatach EPUB i MOBI. Audiobooki
dostępne w formacie MP3.
Nauczyciel bibliotekarz Mariola Zawadzka

ZAJĘCIA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNE

Szanowni Rodzice,
dla uczniów, którzy uczęszczają na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne zamieszczamy poniżej linki do stron, które polecamy do ćwiczeń. Oczywiście kontynuujemy systematyczną pracę z dziećmi w domu, według zaleceń przesyłanych przez dziennik elektroniczny.

Kontakt mailowy:

Linki do stron:

Z poważaniem,
Terapeuci pedagogiczni

EGZAMIN ÓSMOKLASISTY

Centralna Komisja Egzaminacyjna proponuje przeprowadzenie próbnego egzaminu ósmoklasisty:

Wszystkie niezbędne materiały do przeprowadzenia egzaminów zostaną zamieszczone na stronie internetowej CKE (www.cke.gov.pl) oraz na stronach okręgowych komisji egzaminacyjnych w następujących terminach:
  • 30 marca br. (poniedziałek), ok. godz. 9:00 język polski
  • 31 marca br. (wtorek), ok. godz. 9:00 matematyka
  • 1 kwietnia br. (środa), ok. godz. 9:00 język obcy
Udział uczniów w egzaminie próbnym jest dobrowolny.

DRODZY UCZNIOWIE I RODZICE

W tym trudnym dla nas czasie (konieczność przebywania i nie opuszczania mieszkań) proponujemy "Alternatywne sposoby spędzanie czasu wolnego" które pomogą w budowaniu właściwych relacji i przeżywaniu emocji w gronie rodzinnym. Nasze propozycje będą adresowane do każdego nie zależnie od wieku i będzie w nich można wykorzystać materiały i produkty, które znajdują się w domu.
Jednocześnie pozwolą Wam odpocząć od monitorów i szklanych ekranów, a tym samym umożliwią rodzicom wykonanie pracy w domu. Ciekawych propozycji szukajcie w zakładce Aktualności-materiały on-line folder "Alternatywne propozycje spędzanie czasu wolnego" na stronie szkoły.
Socjoterapeuci i Trenerzy Treningu Umiejętności Społecznych

ZALECENIA PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W PIASECZNIE


INFORMACJA DLA UCZNIÓW

Drodzy uczniowie,
Pamiętajcie, że możecie zwracać się do Nas, kiedy będziecie chcieli z kimś po prostu porozmawiać, otrzymać wsparcie w tej trudnej sytuacji, bądź kiedy będziecie szukali pomysłów jak spędzić ten czas. Wiemy, że macie dużo pracy w domu w związku z zaistniałą sytuacją i nowym sposobem nauki, kiedy to musicie wykazać się wewnętrzną dyscypliną i sami usiąść do lekcji. Pamiętajcie jednak, że ważny jest także odpoczynek i relaks. Słuchajcie relaksacyjnej muzyki, odpoczywajcie z ulubioną książką w ręku. Jeżeli macie taką możliwość wyjdźcie do ogrodu czy na balkon pooddychać świeżym powietrzem. Myślami jesteśmy z Wami.
Chcemy poinformować, że w tym czasie jesteśmy dostępne dla Was Rodziców i Uczniów za pośrednictwem dziennika elektronicznego.
W zakładce Szkoła/ Specjaliści /Pedagog/Psycholog/Socjoterapeuta są maile do nas, niektórym już dobrze znane ;-).

Zespół psychologiczno-Pedagogiczny SP5

Szanowni Rodzice, nie tylko specjaliści szkolni są w gotowości do pomocy, ale również specjaliści Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, z którymi można skontaktować się mailowo:
m.pietrzak@poradnia.piaseczno.pl
k.sowula@poradnia.piaseczno.pl

Ponadto w zakładce Szkoła/ Specjaliści/ Ogłoszenia będziemy na bieżąco zamieszczać linki, artykuły i ważne informacje z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Zespół PP

WSPARCIE KORONAWIRUS


REKRUTACJA DO KLAS SPORTOWYCH

W związku z rozpoczęciem rekrutacji do klas sportowych na rok 2020/2021, bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego, zeskanowanego wniosku na adres mailowy sp5pias@wp.pl

Zaświadczenie od lekarza, niezbędne do przystąpienia do prób sprawnościowych można dostarczyć najpóźniej w dniu prób sprawności fizycznej.

O ewentualnych zmianach w harmonogramie rekrutacji będziemy informować na bieżąco.

Wniosek o przyjęcie do klas sportowych


SEKRETARIAT

Szanowni Państwo informujemy, że w  dniach 16.03.2020 - 25.03.2020 sekretariat czynny jest w godzinach 8-15. 
Podpisane wnioski i zgłoszenia można przesyłać mailowo na adres sp5pias@wp.pl, a także dostarczyć osobiście do sekretariatu.

ZAWIESZENIE ZAJĘĆ

Szanowni Państwo informujemy, że od 12 do 25 marca zawieszamy zajęcia dydaktyczno-wychowawcze. 
12 i 13 marca w wyjątkowych sytuacjach zapewniamy opiekę dla naszych uczniów. Jednocześnie prosimy o zatrzymanie dzieci w domu i ograniczenie ich kontaktu z rówieśnikami, ponieważ jedynie nasze konsekwentne działania mogą pomóc w walce z wirusem.
Od 12 marca odwołane zostają obiady.
Od 16 marca szkoła zamknięta.

TERMINY SKŁADANIA DOKUMENTÓW DO KLAS PIERWSZYCH PUBLICZNYCH SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH

Więcej informacji na temat terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na terenie województwa mazowieckiego, na rok szkolny 2020/2021 na stronie internetowej kuratorium.

INFORMACJE W SPRAWIE POSYŁANIA DZIECI DO SZKOŁY W TRWAJĄCYM SEZONIE GRYPY


STYPENDIA

Szanowni Uczniowie,

Stypendia za wyniki w nauce za I półrocze zostały przyznane uczniom, którzy osiągnęli średnią ocen co najmniej - 5,2 oraz posiadają ocenę z zachowania co najmniej - dobrą.

Stypendia sportowe otrzymają uczniowie, którzy uzyskali minimum III miejsce w zawodach międzyszkolnych na szczeblu powiatowym (konkurencje indywidualne) bądź byli członkiem zespołu, który zajął miejsce od I do V w zawodach międzyszkolnych na szczeblu międzypowiatowym lub wojewódzkim oraz posiadają zachowanie co najmniej dobre.

Wypłata stypendium od dnia 05.02. od godz. 14.00 do 07.02.2020 r. w sekretariacie szkoły – wg miejsca uczęszczania.

Komisja Stypendialna

HARMONOGRAM "ZIMY W MIEŚCIE"


ZAJĘCIA ODWOŁANE

W dniu 23.01.2020 r. Ewa Głąb - szkolny socjoterapeuta będzie nieobecna w pracy.

KONCERT KOLĘD I PASTORAŁEK

Zapraszamy na Koncert Kolęd i Pastorałek zatytułowany "Zaśpiewajmy od serca", który odbędzie się w środę 22.01.2020 r. o godz. 18.00. w stołówce SP nr 5 przy ulicy Szkolnej 14. Wystąpią: uczniowie kl. 3e, 3h, soliści i zespół "ALLEGRO". 

Koncert przygotowały: Anna Sambierska, Elżbieta Bruszewska, Danuta Jagnicka i Ewa Dolińska

ZIMA W MIEŚCIE 

Wydłużony termin zapisów do dnia 17.01.2020(piątek)

termin- 10 II - 14 II
godziny opieki - 7.30 - 16.30
miejsce akcji - budynek przy ul.Szkolnej 14
uczestnicy- uczniowie z klas I-IV
zapisy- od 8 I do 15 I w sekretariacie przy ul.Szkolnej 14
posiłki - (śniadanie i obiad) w cenie 45 zł. za tydzień, wpłaty do 20 I na konto: 
82124063511111001087707875 z dopiskiem - opłata za wyżywienie na zimowisku oraz imię i nazwisko uczestnika

Karty można wydrukować ze strony SP5 lub pobrać w sekretariacie przy ul.Szkolnej 14
Koordynator akcji Edyta Pyszyńska kontakt: e.pyszynska@sp5piaseczno.pl

POTRZEBNA POMOC

Matka pięciorga dzieci pilnie potrzebuje krwi! Potrzebna krew grupy krwi 0RhD- (ujemny).

 

DROGIE DZIECI SZANOWNI RODZICE

Wznawiamy akcję zbierania plastikowych nakrętek, gdyż chcemy pomóc uczniowi klasy 1. Nakrętki przynosimy do szatni.

Wychowawcy świetlicy.

KIERMASZ BOŻONARODZENIOWY POŁĄCZONY Z KRAINĄ ŚW. MIKOŁAJA



WERNISAŻ PRAC DZIECI NA TEMAT 590 LAT PIASECZNA - szczegóły


WARSZTATY DLA RODZICÓW

Dnia 13.11 o godzi. 17.00 w przy Sikorskiego odbędzie się warsztat dla rodziców z lekarzem psychiatrą.

Warsztat przeprowadzi dr n. med. Agnieszka Piróg Balcerzak z Fundacji Terapeuci dla Rodziny, to specjalista psychiatrii dzieci i dorosłych. Warsztat będzie na temat depresji wśród dzieci i młodzieży. Jak rozpoznawać pierwsze symptomy, różnica między depresją u dzieci i młodzieży a u dorosłych, jak jako rodzice możemy pomóc dziecku z depresją oraz profilaktyka.

WARSZTATY DLA RODZICÓW

Drodzy rodzice,
serdecznie zapraszamy na warsztaty: "Wokół socjoterapii" rodziców uczniów uczęszczających na zajęcia socjoterapeutyczne i TUS w roku szkolnym 2019/2020.

Spotykamy się 28.10 2019 r. w budynku przy ul. Szkolnej 14 w sali nr 28a (przy małej sali gimnastycznej).

Przewidywany czas 16.00 - 17.30
Prowadzące: Ewa Głąb
Katarzyna Zaleska Zuzanna Kurdel

SZKOLENIE DLA KADRY

Dnia: 04.11.2019 r. o godz. 16.00 zapraszamy na szkolenie dla kadry pedagogicznej: "Socjoterapia i TUS, proces terapeutyczny, sposoby oddziaływania grupy na jednostkę".

Spotykamy się w stołówce szkolnej przy ul. Szkolnej o godz. 16.00
Prowadzące: Ewa Głąb
Katarzyna Zaleska Zuzanna Kurdel

BIAŁA SZKOŁA - PROMETÓWKA


KONFERENCJĘ SZKOLENIOWĄ DLA RODZICÓW, NAUCZYCIELI PT. "UCZEŃ ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI"


MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ KROPKI

15 września to Międzynarodowy Dzień Kropki - święto kreatywności, odwagi i zabawy. Nauczyciele, bibliotekarze, pracownicy instytucji kultury na całym świecie organizują tego dnia wiele...

HARMONOGRAM WYDAWANIA OBIADÓW SZKOLNYCH KLAS 4-8


OBIADY

Ze względu na nieprzewidzianą awarię na obiady zapraszamy od czwartku 5 września.

PLAN LEKCJI

Aktualny plan lekcji znajduje się w zakładce Uczniowie. 

ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2019/2020

Rozpoczęcie roku dla poszczególnych oddziałów:
  • klasy 8 i 7 - ul. Sikorskiego 20, godz. 8.00
  • klasy 6 i 5 (g - m) - ul. Szkolna 14, godz. 9.00
  • klasy 4 i 5 (a- f) - ul. Sikorskiego 20, godz.10.00
  • klasy 3 - ul. Szkolna 14, godz. 11.00
  • klasy 2 - ul. Sikorskiego 20, godz.12.00
  • klasy 1, 0 - ul. Szkolna 14, godz. 13.00
Rodzice zainteresowani korzystaniem ze świetlicy lub obiadów szkolnych proszeni są o wypełnienie deklaracji dostępnych na stronie internetowej szkoły i dostarczenie ich w wersji papierowej do placówki w dniu rozpoczęcia roku szkolnego.

WYKAZ PODRĘCZNIKÓW DLA KLAS 0 - 8 W ROKU SZKOLNYM 2019/2020

Podręczniki do Religii uczniowie zakupują we własnym zakresie.

Pozostałe podręczniki uczniowie otrzymają na początku roku szkolnego od wychowawców.

WYPRAWKA I PODRĘCZNIKI DLA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W ROKU SZKOLNYM 2019/2020 - szczegóły


WYPRAWKA UCZNIA KLASY 1 W ROKU SZKOLNYM 2019/2020 - szczegóły


STYPENDIA

Szanowni Uczniowie, 
Stypendia za wyniki w nauce za rok szkolny 2018/2019 zostały przyznane uczniom, którzy osiągnęli średnią ocen końcoworocznych od 5,31 do 6,00 oraz posiadają ocenę z zachowania co najmniej dobrą.

Stypendia sportowe otrzymają uczniowie, którzy uzyskali minimum III miejsce w zawodach międzyszkolnych na szczeblu powiatowym (konkurencje indywidualne) bądź byli członkiem zespołu, który zajął miejsce od I do V w zawodach międzyszkolnych na szczeblu międzypowiatowym lub wojewódzkim oraz posiadają zachowanie co najmniej dobre.

Wypłata stypendium od dnia 02.07.do 05.07.2019 r. w sekretariacie szkoły.
Dyrektor szkoły
Dariusz Nowak

PRACA SEKRETARIATU

Informujemy, że w okresie wakacyjnym sekretariat szkolny przyjmuje interesantów w godz. 9:00-14:00